#4

Follow:17.683.067
Вот и состоялось грандиозное событие этой весны Свадебная Академия от @irinasolyanik 🎉
.
Наша студия декора @estel_decor_kostanay представила гостям замечательный вариант оформления Candy bar. Сладкий стол станет приятным сюрпризом для ваших гостей и может служить полноценной фотозоной. .
Ну а нереально вкусными десертами гостей угощали кондитеры проекта:  @torti_kostanayelena
@cho_co_kst @torty_svadebnye_kostanay
.
.
Украшением мужского зала была, ставшая хитом этого сезона, стильная и строгая  фотозона для настоящих джентльменов (фото #4). Наш совместный проект с Made in design studio. .
Осталось совсем немного свободных дат на свадебный сезон Лето-2019. Успей забронировать свою дату!

Вот и состоялось грандиозное событие этой весны Свадебная Академия от @irinasolyanik 🎉 . Наша студия декора @estel_decor_kostanay представила гостям замечательный вариант оформления Candy bar. Сладкий стол станет приятным сюрпризом для ваших гостей и может служить полноценной фотозоной. . Ну а нереально вкусными десертами гостей угощали кондитеры проекта: @torti_kostanayelena @cho_co_kst @torty_svadebnye_kostanay . . Украшением мужского зала была, ставшая хитом этого сезона, стильная и строгая фотозона для настоящих джентльменов (фото #4). Наш совместный проект с Made in design studio. . Осталось совсем немного свободных дат на свадебный сезон Лето-2019. Успей забронировать свою дату!


0💬Normal

"Аве, Мария!!" Спасителя дала для всех. Он жив! И! Только с ним успех. Жить в счастье и для всех! Он жив!Учитель! Лишь с тобой успех!🙏🙏🙏🙏🙏 "Аве, Мария" Спасителя дала доя всех... #православие#стихимои#храмыпетербурга #4 #spb #happy #view #instagood


0💬Normal

The adventure continues! Why not fly 2,119 miles to Milwaukee than drive with my Sister and her best friend to Michigan to attend my sisters future daughter-in-law wedding shower!! So fun.. The paddle tennis court pictured is owned by my sister/husband and their good friends!! The tree next to the court I wish I could’ve bought home for Christmas. The little Red House is for the school kids to keep warm during the very cold winters while they wait for the bus!! Most home have little shelters just like this at the end of their long driveways. Adventure #4 ✅

The adventure continues! Why not fly 2,119 miles to Milwaukee than drive with my Sister and her best friend to Michigan to attend my sisters future daughter-in-law wedding shower!! So fun.. The paddle tennis court pictured is owned by my sister/husband and their good friends!! The tree next to the court I wish I could’ve bought home for Christmas. The little Red House is for the school kids to keep warm during the very cold winters while they wait for the bus!! Most home have little shelters just like this at the end of their long driveways. Adventure #4


0💬Normal

✅Скрывающая основа под макияж, 2000 тг 40 мл
- от синяков и капилляров #5
- для проблемной кожи, от покраснений #4 - натуральный тон #1
✅Корея 
#базаподмакияж#скрывающаяосновапрдмакияж#косметикавалматы#праймер#астанасити#алматы

✅Скрывающая основа под макияж, 2000 тг 40 мл - от синяков и капилляров #5 - для проблемной кожи, от покраснений #4 - натуральный тон #1 ✅Корея #базаподмакияж#скрывающаяосновапрдмакияж#косметикавалматы#праймер#астанасити#алматы


0💬Normal

,
,
,
剛典くんは永遠の推し()
,
剛典くんの全細胞を愛してるからねうん
,
後ろ姿詐欺ってやつです。
,
#RAISETHEFLAG #RTF #4.13 #ldhファンさんと繋がりたい #岩田剛典 #推しのいる生活 #fff #f4f #flf #lll #いいね返し #いいね返しは絶対 #ゆっくりします #いいねした人で気になった人フォロー

, , , 剛典くんは永遠の推し() , 剛典くんの全細胞を愛してるからねうん , 後ろ姿詐欺ってやつです。 , #RAISETHEFLAG #RTF #4.13 #ldhファンさんと繋がりたい #岩田剛典 #推しのいる生活 #fff #f4f #flf #lll #いいね返し #いいね返しは絶対 #ゆっくりします #いいねした人で気になった人フォロー


1💬Normal

ヒゲナガスペイ#4

ヒゲナガスペイ #4


0💬Normal

5 Langkah Mudah Kalau Nak Kulit Flawless Macam Korea.
_
#1 Mandi Pancuran Air Berwap.
_
Praktikkan mandi atau shower air panas sekitar 2-3 kali seminggu. Fungsi wap panas itu adalah untuk membuka rongga kulit. Semasa mandi, gunakan jari untuk mengurut wajah dengan cara ‘finger tapping’ dalam formasi bulatan. Bermula dari dahi, pipi dan seterusnya ke dagu. Amalan ini bagus untuk meransang rongga kulit agar aktif terbuka.
-
#2 Gosok Sehingga Berbuih, Baru Sapu.
_
Setiap kali selepas mandi, pastikan korang membasuh wajah menggunakan pembasuh muka. Sebelum mula cuci muka, gosokkan campuran cleanser dan air pada tapak tangan terlebih dahulu sehingga ia berbuih. Ini bagi memastikan muka tidak ‘dikasari’ oleh jari kamu demi menghasilkan buih.
_
#3 Jangan Skip Toner.
_
Jangan sesekali melangkah step menggunakan toner kerana ia betul-betul membersihkan kulit wajah sekiranya korang terlepas mana-mana bahagian wajah semasa membasuh tadi. Toner juga adalah perkara wajib bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak atau kulit mudah terdedah dengan masalah jerawat.
_
#4 ‘Tarik Ke Atas’ Supaya Kulit Tegang.
_
Seperti biasa sebelum pakai mekap, ratakan krim siang pada wajah. Caranya, titikkan krim di hujung jari, ratakan pada jari dan sapukan pada wajah dengan teknik ‘tarik ke atas’ dari dagu ke pipi. Juga dari hidung ke dahi. Dengan cara ini, kulit serta-merta akan terasa lebih  bertenaga dan tegang. Efek macam buat facelift!
_
#5 Minum Teh Barli.
_
Kalau nak cantik, diet korang pun kenalah cantik. Selain menjaga pemakanan dan memperbanyakkan pengambilan air kosong, satu cara yang selalu dipraktikkan oleh perempuan Korea adalah teh barli. Minuman ini kaya dengan kandungan anti-oksidan dan mampu memperbaiki perjalanan darah. Jadi, lupakan teh tarik dan air bandung tu. Amalkan teh barli atau minuman barli suam okay.
_
Nak cantik bukan sahaja kena pakai skincare atau consume supplement, tapi kena jugak rajin dan usaha amalkan pemakanan dan penjagaan diri yang sihat dan seimbang. Baru lah kecantikan dari dalam boleh nampak sampai luaran🥰

5 Langkah Mudah Kalau Nak Kulit Flawless Macam Korea. _ #1 Mandi Pancuran Air Berwap. _ Praktikkan mandi atau shower air panas sekitar 2-3 kali seminggu. Fungsi wap panas itu adalah untuk membuka rongga kulit. Semasa mandi, gunakan jari untuk mengurut wajah dengan cara ‘finger tapping’ dalam formasi bulatan. Bermula dari dahi, pipi dan seterusnya ke dagu. Amalan ini bagus untuk meransang rongga kulit agar aktif terbuka. - #2 Gosok Sehingga Berbuih, Baru Sapu. _ Setiap kali selepas mandi, pastikan korang membasuh wajah menggunakan pembasuh muka. Sebelum mula cuci muka, gosokkan campuran cleanser dan air pada tapak tangan terlebih dahulu sehingga ia berbuih. Ini bagi memastikan muka tidak ‘dikasari’ oleh jari kamu demi menghasilkan buih. _ #3 Jangan Skip Toner. _ Jangan sesekali melangkah step menggunakan toner kerana ia betul-betul membersihkan kulit wajah sekiranya korang terlepas mana-mana bahagian wajah semasa membasuh tadi. Toner juga adalah perkara wajib bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak atau kulit mudah terdedah dengan masalah jerawat. _ #4 ‘Tarik Ke Atas’ Supaya Kulit Tegang. _ Seperti biasa sebelum pakai mekap, ratakan krim siang pada wajah. Caranya, titikkan krim di hujung jari, ratakan pada jari dan sapukan pada wajah dengan teknik ‘tarik ke atas’ dari dagu ke pipi. Juga dari hidung ke dahi. Dengan cara ini, kulit serta-merta akan terasa lebih bertenaga dan tegang. Efek macam buat facelift! _ #5 Minum Teh Barli. _ Kalau nak cantik, diet korang pun kenalah cantik. Selain menjaga pemakanan dan memperbanyakkan pengambilan air kosong, satu cara yang selalu dipraktikkan oleh perempuan Korea adalah teh barli. Minuman ini kaya dengan kandungan anti-oksidan dan mampu memperbaiki perjalanan darah. Jadi, lupakan teh tarik dan air bandung tu. Amalkan teh barli atau minuman barli suam okay. _ Nak cantik bukan sahaja kena pakai skincare atau consume supplement, tapi kena jugak rajin dan usaha amalkan pemakanan dan penjagaan diri yang sihat dan seimbang. Baru lah kecantikan dari dalam boleh nampak sampai luaran🥰


0💬Normal

• • • • • •
आपका अपना पेज।। Follow करो💯 #modified #4×4 #vip #chaudhary #royal #thar #bullet #luxurylifestyle #cars #jeep #wheels #alloy #xuv #haryana #jatt #ror #rorboys #gurjar #haryanvi #punjabi #chandigarh #delhi #classy

• • • • • • आपका अपना पेज।। Follow करो💯 #modified #4×4 #vip #chaudhary #royal #thar #bullet #luxurylifestyle #cars #jeep #wheels #alloy #xuv #haryana #jatt #ror #rorboys #gurjar #haryanvi #punjabi #chandigarh #delhi #classy


0💬Normal

Head over to @planningcity  Facebook page to enter into Giveaeay #4

Head over to @planningcity Facebook page to enter into Giveaeay #4


1💬Normal

One of my favorite strains Gorilla Glue #4 😋😙💨💨💨💨 #cannabiscommunity #cannalife #420life #nomorepain #medicating #endprohibitionintexas

One of my favorite strains Gorilla Glue #4 😋😙💨💨💨💨 #cannabiscommunity #cannalife #420life #nomorepain #medicating #endprohibitionintexas


0💬Normal

5 Langkah Mudah Kalau Nak Kulit Flawless Macam Korea.
_
#1 Mandi Pancuran Air Berwap.
_
Praktikkan mandi atau shower air panas sekitar 2-3 kali seminggu. Fungsi wap panas itu adalah untuk membuka rongga kulit. Semasa mandi, gunakan jari untuk mengurut wajah dengan cara ‘finger tapping’ dalam formasi bulatan. Bermula dari dahi, pipi dan seterusnya ke dagu. Amalan ini bagus untuk meransang rongga kulit agar aktif terbuka.
-
#2 Gosok Sehingga Berbuih, Baru Sapu.
_
Setiap kali selepas mandi, pastikan korang membasuh wajah menggunakan pembasuh muka. Sebelum mula cuci muka, gosokkan campuran cleanser dan air pada tapak tangan terlebih dahulu sehingga ia berbuih. Ini bagi memastikan muka tidak ‘dikasari’ oleh jari kamu demi menghasilkan buih.
_
#3 Jangan Skip Toner.
_
Jangan sesekali melangkah step menggunakan toner kerana ia betul-betul membersihkan kulit wajah sekiranya korang terlepas mana-mana bahagian wajah semasa membasuh tadi. Toner juga adalah perkara wajib bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak atau kulit mudah terdedah dengan masalah jerawat.
_
#4 ‘Tarik Ke Atas’ Supaya Kulit Tegang.
_
Seperti biasa sebelum pakai mekap, ratakan krim siang pada wajah. Caranya, titikkan krim di hujung jari, ratakan pada jari dan sapukan pada wajah dengan teknik ‘tarik ke atas’ dari dagu ke pipi. Juga dari hidung ke dahi. Dengan cara ini, kulit serta-merta akan terasa lebih  bertenaga dan tegang. Efek macam buat facelift!
_
#5 Minum Teh Barli.
_
Kalau nak cantik, diet korang pun kenalah cantik. Selain menjaga pemakanan dan memperbanyakkan pengambilan air kosong, satu cara yang selalu dipraktikkan oleh perempuan Korea adalah teh barli. Minuman ini kaya dengan kandungan anti-oksidan dan mampu memperbaiki perjalanan darah. Jadi, lupakan teh tarik dan air bandung tu. Amalkan teh barli atau minuman barli suam okay.
_
Nak cantik bukan sahaja kena pakai skincare atau consume supplement, tapi kena jugak rajin dan usaha amalkan pemakanan dan penjagaan diri yang sihat dan seimbang. Baru lah kecantikan dari dalam boleh nampak sampai luaran🥰

5 Langkah Mudah Kalau Nak Kulit Flawless Macam Korea. _ #1 Mandi Pancuran Air Berwap. _ Praktikkan mandi atau shower air panas sekitar 2-3 kali seminggu. Fungsi wap panas itu adalah untuk membuka rongga kulit. Semasa mandi, gunakan jari untuk mengurut wajah dengan cara ‘finger tapping’ dalam formasi bulatan. Bermula dari dahi, pipi dan seterusnya ke dagu. Amalan ini bagus untuk meransang rongga kulit agar aktif terbuka. - #2 Gosok Sehingga Berbuih, Baru Sapu. _ Setiap kali selepas mandi, pastikan korang membasuh wajah menggunakan pembasuh muka. Sebelum mula cuci muka, gosokkan campuran cleanser dan air pada tapak tangan terlebih dahulu sehingga ia berbuih. Ini bagi memastikan muka tidak ‘dikasari’ oleh jari kamu demi menghasilkan buih. _ #3 Jangan Skip Toner. _ Jangan sesekali melangkah step menggunakan toner kerana ia betul-betul membersihkan kulit wajah sekiranya korang terlepas mana-mana bahagian wajah semasa membasuh tadi. Toner juga adalah perkara wajib bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak atau kulit mudah terdedah dengan masalah jerawat. _ #4 ‘Tarik Ke Atas’ Supaya Kulit Tegang. _ Seperti biasa sebelum pakai mekap, ratakan krim siang pada wajah. Caranya, titikkan krim di hujung jari, ratakan pada jari dan sapukan pada wajah dengan teknik ‘tarik ke atas’ dari dagu ke pipi. Juga dari hidung ke dahi. Dengan cara ini, kulit serta-merta akan terasa lebih bertenaga dan tegang. Efek macam buat facelift! _ #5 Minum Teh Barli. _ Kalau nak cantik, diet korang pun kenalah cantik. Selain menjaga pemakanan dan memperbanyakkan pengambilan air kosong, satu cara yang selalu dipraktikkan oleh perempuan Korea adalah teh barli. Minuman ini kaya dengan kandungan anti-oksidan dan mampu memperbaiki perjalanan darah. Jadi, lupakan teh tarik dan air bandung tu. Amalkan teh barli atau minuman barli suam okay. _ Nak cantik bukan sahaja kena pakai skincare atau consume supplement, tapi kena jugak rajin dan usaha amalkan pemakanan dan penjagaan diri yang sihat dan seimbang. Baru lah kecantikan dari dalam boleh nampak sampai luaran🥰


0💬Normal

Werbung

#blütenfest2019 #benderstrasse 
________
Der Countdown läuft, in 2Tagen ist Blütenfest auf der Benderstraße und wir sind dabei! 
Die letzten Vorbereitungen laufen- heute werden die Luftballons aufgepustet🎈
__________
Kommt vorbei, wir freuen uns auf Euch!
__________
#giovannak #düsseldorf #benderstrasse #blütenfest2019 #luftballons #vorfreude #fest #viertel #event #at #giovannak #New #summerdresses #multicolor #spring #sale #limited #for #4 #days #zauberer #für #kinder #gettingready #seeyou #invitation #potd

Werbung #blütenfest2019 #benderstrasse ________ Der Countdown läuft, in 2Tagen ist Blütenfest auf der Benderstraße und wir sind dabei! Die letzten Vorbereitungen laufen- heute werden die Luftballons aufgepustet🎈 __________ Kommt vorbei, wir freuen uns auf Euch! __________ #giovannak #düsseldorf #benderstrasse #blütenfest2019 #luftballons #vorfreude #fest #viertel #event #at #giovannak #New #summerdresses #multicolor #spring #sale #limited #for #4 #days #zauberer #für #kinder #gettingready #seeyou #invitation #potd


0💬Normal

Everyone around us is a mirror of our soul. Whatever we criticize about others is something we actually criticize about ourselves. Whatever we get annoyed by is something we actually find annoying about ourselves.
I hate that so many people are judging others. Am I judging others then? To be honest yes I am. I hate it that I do it, but I do it. But why? Bc I don’t love myself enough. I see other flaws to not think about my own.
At the same time I don’t like it when everyone around me brings themselves down, thinking no one likes them, hating their looks and personality. And again, it’s true, I do it too. And again, it’s because of self love. I’ve been working so hard on it but I know it’s still a long process to completely accept and love myself. But I won’t give up. 
#4

Everyone around us is a mirror of our soul. Whatever we criticize about others is something we actually criticize about ourselves. Whatever we get annoyed by is something we actually find annoying about ourselves. I hate that so many people are judging others. Am I judging others then? To be honest yes I am. I hate it that I do it, but I do it. But why? Bc I don’t love myself enough. I see other flaws to not think about my own. At the same time I don’t like it when everyone around me brings themselves down, thinking no one likes them, hating their looks and personality. And again, it’s true, I do it too. And again, it’s because of self love. I’ve been working so hard on it but I know it’s still a long process to completely accept and love myself. But I won’t give up. #4


0💬Normal

Фто папе не нлавится? Обычное слово...🤷🏻‍♂️#студия #родители #песни #танцы #ребенок #4 #дом #детсво #хочулайки #я #2019

Фто папе не нлавится? Обычное слово...🤷🏻‍♂️#студия #родители #песни #танцы #ребенок #4 #дом #детсво #хочулайки #я #2019


0💬Normal

✍ день19 Скелеты в шкафу ................................................................. #1 Старая история.

Допустим, ранее вы были офисным работником (строгий костюм+шпильки), звездой вечеринок (мини+топики), романтичной хиппи (балахонистые одеяния), а теперь новая фаза вашей жизни - декрет, новый бизнес, смена стиля. Ситуации могут быть разными, и пусть прошлое останется в прошлом, не пытайтесь натянуть старые доспехи на нового героя😅

#2 ИЗЮМительные вещи. 
Фантастическая кофточка, невероятно эффектная юбочка, нереальные босоножки, которые приобретаются на вау-эффекте, а по факту не совместимы с остальным гардеробом.

#3 На тренде.

Скупка трендов, погоня за модой, которая порой быстротечней вишневого цвета, не приводят к хорошему результату.

#4 Отсутствие базового гардероба.

Вещей куча, но одеть то нечего. А все потому, что нет элементарной базы в гардеробе, т.е. вещей вне времени, основы гардероба, которая подойдет ко всему остальному, почеркнет ваш стиль, индивидуальность. Сделает гардероб удобным и понятным.

Таких скелетов я знаю много и на #cтильноммарафонеlS мы их из ваших шкафов достанем.
Стоимость участия всего 500 руб., мы стартуем 1 июня, надеюсь вы с нами? 💋

#ленашиндина #советникпостилю

✍ день19 Скелеты в шкафу ................................................................. #1 Старая история. Допустим, ранее вы были офисным работником (строгий костюм+шпильки), звездой вечеринок (мини+топики), романтичной хиппи (балахонистые одеяния), а теперь новая фаза вашей жизни - декрет, новый бизнес, смена стиля. Ситуации могут быть разными, и пусть прошлое останется в прошлом, не пытайтесь натянуть старые доспехи на нового героя😅 #2 ИЗЮМительные вещи. Фантастическая кофточка, невероятно эффектная юбочка, нереальные босоножки, которые приобретаются на вау-эффекте, а по факту не совместимы с остальным гардеробом. #3 На тренде. Скупка трендов, погоня за модой, которая порой быстротечней вишневого цвета, не приводят к хорошему результату. #4 Отсутствие базового гардероба. Вещей куча, но одеть то нечего. А все потому, что нет элементарной базы в гардеробе, т.е. вещей вне времени, основы гардероба, которая подойдет ко всему остальному, почеркнет ваш стиль, индивидуальность. Сделает гардероб удобным и понятным. Таких скелетов я знаю много и на #cтильноммарафонеlS мы их из ваших шкафов достанем. Стоимость участия всего 500 руб., мы стартуем 1 июня, надеюсь вы с нами? 💋 #ленашиндина #советникпостилю


0💬Normal

WEPA Im blind mouse #4. My name is Carlitos (or by my alternative alias as Sebastien) and I prefer to work out any or all of my frustrations through poetry about love because my Scorpio ass is lonely. I also love history with a burning passion. I’m 5’ but don’t let that get in the way, even Napoleon knew how to ride. 😉

WEPA Im blind mouse #4. My name is Carlitos (or by my alternative alias as Sebastien) and I prefer to work out any or all of my frustrations through poetry about love because my Scorpio ass is lonely. I also love history with a burning passion. I’m 5’ but don’t let that get in the way, even Napoleon knew how to ride. 😉


0💬Normal

.
▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️

【 Tip-Topイースター #4 】


#TipTopイースター
#ディズニーイースター
#うさピヨ
#tiptopeaster
#disneyeaster
#usapiyo

----------

#ディズニーカメラ隊
#ミッキー
#ミニー
#disneyphoto
#disney
#disneyfan
#disneygram
#tokyodisneyresort
#tdr
#tokyodisneyland
#tdl
#tokyodisneysea
#tds
#mickeymouse
#minniemouse

▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️

. ▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️  【 Tip-Topイースター #4 】   #TipTopイースター #ディズニーイースター #うさピヨ #tiptopeaster #disneyeaster #usapiyo  ----------  #ディズニーカメラ隊 #ミッキー #ミニー #disneyphoto #disney #disneyfan #disneygram #tokyodisneyresort #tdr #tokyodisneyland #tdl #tokyodisneysea #tds #mickeymouse #minniemouse  ▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️


0💬Normal

Slalom - Trebatice 18. Máj 2019 🏁
Už druhý slalom v tomto roku, prebehli nejaké úpravy na aute takze je to už lepšie no stále bojujem s váhou, podvozok aj gumy stále séria. #seat #leon #cupra #4 #seatsport #seatracing #motorsport #racing #slalom #slovakia @demomotorsport

Slalom - Trebatice 18. Máj 2019 🏁 Už druhý slalom v tomto roku, prebehli nejaké úpravy na aute takze je to už lepšie no stále bojujem s váhou, podvozok aj gumy stále séria. #seat #leon #cupra #4 #seatsport #seatracing #motorsport #racing #slalom #slovakia @demomotorsport


0💬Normal

F l o r i d a #4
San Alfonzo.
visitalo un día de semana y parecerá un pueblo fantasma, abandonado, pos apocalíptico,, es de esos pueblos en donde solo vez personas un domingo.
Testigo de asesinatos de paramilitares a guerrilleros, de guerrilleros asesinando soldados y mafiosos en donde el orden se impone por milicias y no roban por miedo a ser asesinados.
surgió por manos trabajadoras capaces de secar un lago, rellenarlo, crear una población. Manos que vieron la guerra pasar, son testigos de crueles matanzas, pero siguen habitándolo en silencio.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hashtags chachis
#instagood #london #loveyourself #photography #photooftheday #fashion #beautiful #halloween #happy #likeforlikes #like4follow #picoftheday #art #motocross #motocrosslife #motocrosslife #motocrosswl #popart #popayanco #jeffreestar #followforfollowback #mayrodphotos #dani_merk_#phicsion #marcosalberca #hunters_col
#hunters_collectors

F l o r i d a #4 San Alfonzo. visitalo un día de semana y parecerá un pueblo fantasma, abandonado, pos apocalíptico,, es de esos pueblos en donde solo vez personas un domingo. Testigo de asesinatos de paramilitares a guerrilleros, de guerrilleros asesinando soldados y mafiosos en donde el orden se impone por milicias y no roban por miedo a ser asesinados. surgió por manos trabajadoras capaces de secar un lago, rellenarlo, crear una población. Manos que vieron la guerra pasar, son testigos de crueles matanzas, pero siguen habitándolo en silencio. . . . . . . . . . Hashtags chachis #instagood #london #loveyourself #photography #photooftheday #fashion #beautiful #halloween #happy #likeforlikes #like4follow #picoftheday #art #motocross #motocrosslife #motocrosslife #motocrosswl #popart #popayanco #jeffreestar #followforfollowback #mayrodphotos #dani_merk_ #phicsion #marcosalberca #hunters_col #hunters_collectors


0💬Normal

@santotovoley subió seis posiciones al puesto #3
#newteam subió dos posiciones al puesto #4

@santotovoley subió seis posiciones al puesto #3 #newteam subió dos posiciones al puesto #4


0💬Normal

Неделя радуги🌈🌈🌈 Сегодня без зеленого 🐸 день #4 зеленый 💚💚💚

Неделя радуги🌈🌈🌈 Сегодня без зеленого 🐸 день #4 зеленый 💚💚💚


0💬Normal

Day 3 of #smileandyoga2019 🦄🦖🦄🦖 ・・・
Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz

Our SMILEY 😃 sponsors:
@prineledesigns
@mayyouknowjoy
@gocleveryoga
@upcircleseven
@treelanceyoga
@melissa.moffet
@zenpolitan
@vayumudra
@wandering_essentials
@naturesblingoregon
@vyanayogadesign
@creationsbydickandjane

Our SMILEY 😃 pose line:
Day#1 - Any #plank
Day#2 - Any #hipOpener
Day#3 - Any #backBend
Day#4 - Any #standingPose
Day#5 - Any #restorativePose
Day#6 - Any #seatedPose
Day#7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe

Day 3 of #smileandyoga2019 🦄🦖🦄🦖 ・・・ Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz Our SMILEY 😃 sponsors: @prineledesigns @mayyouknowjoy @gocleveryoga @upcircleseven @treelanceyoga @melissa.moffet @zenpolitan @vayumudra @wandering_essentials @naturesblingoregon @vyanayogadesign @creationsbydickandjane Our SMILEY 😃 pose line: Day #1 - Any #plank Day #2 - Any #hipOpener Day #3 - Any #backBend Day #4 - Any #standingPose Day #5 - Any #restorativePose Day #6 - Any #seatedPose Day #7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe


0💬Normal

#cut #glass #laminated #cnc #مجلتن_زجاج #aktaş_makina #made_in_turkey #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #0

#cut #glass #laminated #cnc #مجلتن_زجاج #aktaş_makina #made_in_turkey #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #0


0💬Normal

Crested Ibis
By: Fumie Oyama, Sankei Shimbun

#japan #🇯🇵 #asia #japanese
#photography #📷 #photographers
#bird #ibis #4 #pink #nature #life
#adventure #travel #journey #tour

Crested Ibis By: Fumie Oyama, Sankei Shimbun #japan #🇯🇵 #asia #japanese #photography #📷 #photographers #bird #ibis #4 #pink #nature #life #adventure #travel #journey #tour


0💬Normal

I swear i was blessed with this child of mine .  One of the joys of my life . Miss Tesla Wild-Rose .  She has such long eyelashes , big chocolate eyes and defined eyebrows and thick hair .  Those cheeks 😍😍😍🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️ yes I am a proud mother . #eyelashes #indigenous #indigenouswomen #native #brownskin #dimples #babygirl #4 #babysister #cardinal #yyc #yeg #2019 #puma #proudmom #familyovereverything #smile #joy #family

I swear i was blessed with this child of mine . One of the joys of my life . Miss Tesla Wild-Rose . She has such long eyelashes , big chocolate eyes and defined eyebrows and thick hair . Those cheeks 😍😍😍🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️ yes I am a proud mother . #eyelashes #indigenous #indigenouswomen #native #brownskin #dimples #babygirl #4 #babysister #cardinal #yyc #yeg #2019 #puma #proudmom #familyovereverything #smile #joy #family


1💬Normal

줌바가는 길.
팔근육 어쩔.
자고 일어난 눌린 머리 어쩔.
아이를 키우면 자연적으로 생기는 자연산 이두 삼두....🤭
#다이어트중 #4.5kg감량 #분발하자 #줌바댄스 #운동하는여자 #다이어터 #일상

줌바가는 길. 팔근육 어쩔. 자고 일어난 눌린 머리 어쩔. 아이를 키우면 자연적으로 생기는 자연산 이두 삼두....🤭 #다이어트중 #4.5kg감량 #분발하자 #줌바댄스 #운동하는여자 #다이어터 #일상


0💬Normal

Day 2 of #smileandyoga2019 🦄🦖🦄🦖 ・・・
Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz

Our SMILEY 😃 sponsors:
@prineledesigns
@mayyouknowjoy
@gocleveryoga
@upcircleseven
@treelanceyoga
@melissa.moffet
@zenpolitan
@vayumudra
@wandering_essentials
@naturesblingoregon
@vyanayogadesign
@creationsbydickandjane

Our SMILEY 😃 pose line:
Day#1 - Any #plank
Day#2 - Any #hipOpener
Day#3 - Any #backBend
Day#4 - Any #standingPose
Day#5 - Any #restorativePose
Day#6 - Any #seatedPose
Day#7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe

Day 2 of #smileandyoga2019 🦄🦖🦄🦖 ・・・ Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz Our SMILEY 😃 sponsors: @prineledesigns @mayyouknowjoy @gocleveryoga @upcircleseven @treelanceyoga @melissa.moffet @zenpolitan @vayumudra @wandering_essentials @naturesblingoregon @vyanayogadesign @creationsbydickandjane Our SMILEY 😃 pose line: Day #1 - Any #plank Day #2 - Any #hipOpener Day #3 - Any #backBend Day #4 - Any #standingPose Day #5 - Any #restorativePose Day #6 - Any #seatedPose Day #7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe


1💬Normal

1996-IX-4 ●MANGA● BATMAN THE THIRD MASK

DC comics in BATMAN: BLACK AND WHITE #4
1996-IX-4 | 8 pages | B&W

Collected in:
●1997-I-15 Weekly YOUNG MAGAZINE
●BATMAN BLACK & WHITE (hardcover)
●BATMAN BLACK & WHITE (paperback)
●KABA 2 (pages 91-100) reprinted in blue colors in english & Japanese
.
.
.
#KatsuhiroOtomo, #大友克洋, #Otomo, #Anime, #アニメ, #Manga, #漫画, #Comic, #コミック, #Illustration, #Japan #batman #DC

1996-IX-4 ●MANGA● BATMAN THE THIRD MASK DC comics in BATMAN: BLACK AND WHITE #4 1996-IX-4 | 8 pages | B&W Collected in: ●1997-I-15 Weekly YOUNG MAGAZINE ●BATMAN BLACK & WHITE (hardcover) ●BATMAN BLACK & WHITE (paperback) ●KABA 2 (pages 91-100) reprinted in blue colors in english & Japanese . . . #KatsuhiroOtomo, #大友克洋, #Otomo, #Anime, #アニメ, #Manga, #漫画, #Comic, #コミック, #Illustration, #Japan #batman #DC


0💬Normal

currently: @hooliganhefs latest track 'no effect' has amassed a whopping 114k views in less than 48 hours and is sitting at #4 trending on youtube right now. surely this is a record for aussie rap? #67 
photo: @nathanjscarb0

currently: @hooliganhefs latest track 'no effect' has amassed a whopping 114k views in less than 48 hours and is sitting at #4 trending on youtube right now. surely this is a record for aussie rap? #67 photo: @nathanjscarb0


0💬Normal

.
بررسی عملکرد بازیکنان این فصل استقلال
از منتظری شروع میکنیم
منتظری نفر اول جدول زمانی بازیکنان استقلال در این فصل میباشد

#esteghlal #fcesteghlalclub #esteghlalclub_1324 #saeidjavan #4 #چهار #استقلال #آمار #آمار_استقلال
#آمار_لیگ_برتر

. بررسی عملکرد بازیکنان این فصل استقلال از منتظری شروع میکنیم منتظری نفر اول جدول زمانی بازیکنان استقلال در این فصل میباشد #esteghlal #fcesteghlalclub #esteghlalclub_1324 #saeidjavan #4 #چهار #استقلال #آمار #آمار_استقلال #آمار_لیگ_برتر


5💬Normal

Day 4. Any standing pose
Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz

Our SMILEY 😃 sponsors:
@prineledesigns
@mayyouknowjoy
@gocleveryoga
@upcircleseven
@treelanceyoga
@melissa.moffet
@zenpolitan
@vayumudra
@wandering_essentials
@naturesblingoregon
@vyanayogadesign
@creationsbydickandjane

Our SMILEY 😃 pose line:
Day#1 - Any #plank
Day#2 - Any #hipOpener
Day#3 - Any #backBend
Day#4 - Any #standingPose
Day#5 - Any #restorativePose
Day#6 - Any #seatedPose
Day#7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe

Day 4. Any standing pose Do you like to 😀 smile? Do you love 🧘🏻‍♀️ yoga? Then this #yogachallenge is for you ... #smileandyoga2019 .. May 20-26!! Join us @life_with_tiffany (first time co-hosting) @pandadoesyoga @aprilannemusic and myself @apomerbeatriz Our SMILEY 😃 sponsors: @prineledesigns @mayyouknowjoy @gocleveryoga @upcircleseven @treelanceyoga @melissa.moffet @zenpolitan @vayumudra @wandering_essentials @naturesblingoregon @vyanayogadesign @creationsbydickandjane Our SMILEY 😃 pose line: Day #1 - Any #plank Day #2 - Any #hipOpener Day #3 - Any #backBend Day #4 - Any #standingPose Day #5 - Any #restorativePose Day #6 - Any #seatedPose Day #7 - Any pose or flow that makes you SMILE 😃 (Yogis’ Choice) ......... RULES: Repost our banner, invite some smiley yogi friends, TAG and FOLLOW all hosts and sponsors, use our hashtag, post our picture or video for the day, honor your body, have fun and don’t forget to 😀 SMILE!!! #yogachallenge #yogacommunity #smile #namaste #yoga #smilemore #igyogachallenge #igyogacommunity #everybodyisayogabody #diversitymatters #smilesmilesmile #yogatribe


0💬Normal

Hai Yamisok Online Tournament FreeFire Ngabuburit!

Jangan lupa ikut Technical Meetingnya jam 13.30 untuk kamu di room #1 dan #2, dan jam 14.30 untuk kamu di room #3 dan #4!

Cek dulu room kamu dan jadwal match, lalu ikut Technical Meetingnya ya!

Mau ikutan ngabuburit bareng? Buat akun Yamisok kamu dan join sekarang juga!

#Yamisok #YamisokIndonesia #DailyTournament #FreeFire #BooYeah #Tournament #FreeFireTournament

Hai Yamisok Online Tournament FreeFire Ngabuburit! Jangan lupa ikut Technical Meetingnya jam 13.30 untuk kamu di room #1 dan #2, dan jam 14.30 untuk kamu di room #3 dan #4! Cek dulu room kamu dan jadwal match, lalu ikut Technical Meetingnya ya! Mau ikutan ngabuburit bareng? Buat akun Yamisok kamu dan join sekarang juga! #Yamisok #YamisokIndonesia #DailyTournament #FreeFire #BooYeah #Tournament #FreeFireTournament


2💬Normal

Sanchari #anglesofshow #4

Sanchari #anglesofshow #4


0💬Normal

#lyshastorytime #4

#lyshastorytime #4


0💬Normal

#моивыпускники#4 и 9 классы

#моивыпускники #4 и 9 классы


0💬Normal

Arsenal tarixində 23 may. #COYG
#1. 1923, SK Lyn Oslo 0-2 Arsenal
#2. 1973, Toronto Select 0-1 Arsenal
#3. 2006, Tomas Rosicky £6.8 milyona Borussia Dortmund'dan transfer edildi. 
#4. 2019, Bakıda keçiriləcək Chelsea - Arsenal finalına cəmi 6 gün qaldı. #CHEARS
_____
#Arsenal #aztagram #Azerbaijan #Baku 🇦🇿

Arsenal tarixində 23 may. #COYG #1. 1923, SK Lyn Oslo 0-2 Arsenal #2. 1973, Toronto Select 0-1 Arsenal #3. 2006, Tomas Rosicky £6.8 milyona Borussia Dortmund'dan transfer edildi. #4. 2019, Bakıda keçiriləcək Chelsea - Arsenal finalına cəmi 6 gün qaldı. #CHEARS _____ #Arsenal #aztagram #Azerbaijan #Baku 🇦🇿


0💬Normal

Kyle’s last day of school was today. We are so thankful for this semester at Hope Christian Academy. He made boy #4 in a class with 10 girls. 😳 He joined a very sweet class and was able to lessen his anxiety about school considerably with the format of Hope Christian. (At school 3 days and home with me two days.) We are so thankful for God’s leading and for the friendships he made at this new school.

Kyle’s last day of school was today. We are so thankful for this semester at Hope Christian Academy. He made boy #4 in a class with 10 girls. 😳 He joined a very sweet class and was able to lessen his anxiety about school considerably with the format of Hope Christian. (At school 3 days and home with me two days.) We are so thankful for God’s leading and for the friendships he made at this new school.


0💬Normal

🎉 Yappy Hour Pup-Up Event 🐕 Sneak Peak #4 🎉. Every #doglover definitely needs a @dogipack. This is a must-have for dog parents everywhere: a hands-free accessory that makes #walkies easy.  No more struggling for poop 💩 bags. No more searching for pockets. No more missed puppy-petting opportunities because your hands are full. Now you'll love walks as much as your dog does. (Because a hands-free walk is a carefree walk). Put your cellphone on flashlight mode and slip it into the Dogipack for safe evening strolls. Available in red, pink, Camo and grey, plus, we can #monogram it ❤️ #dogslovemonogramstoo 🗓 🐕 🛍 
Save the Date 🗓 Yappy Hour Pup-Up  Event Is Friday, June 7th from 5-8 PM.  If you’re a dog lover, come join us. Ohh, the fun we’ll have. Scroll ⬅️ to see our participants including:  #doglovers #dogbandanas #dogaccessories #southbaydogs #redondobeach #dogdaysofsummer #familyevent #Yappyhour #rivieravillagefirstfridays #embroidery #monogrameverything @the_monogram_shoppe @rivieravillage

🎉 Yappy Hour Pup-Up Event 🐕 Sneak Peak #4 🎉. Every #doglover definitely needs a @dogipack. This is a must-have for dog parents everywhere: a hands-free accessory that makes #walkies easy. No more struggling for poop 💩 bags. No more searching for pockets. No more missed puppy-petting opportunities because your hands are full. Now you'll love walks as much as your dog does. (Because a hands-free walk is a carefree walk). Put your cellphone on flashlight mode and slip it into the Dogipack for safe evening strolls. Available in red, pink, Camo and grey, plus, we can #monogram it ❤️ #dogslovemonogramstoo 🗓 🐕 🛍 Save the Date 🗓 Yappy Hour Pup-Up Event Is Friday, June 7th from 5-8 PM. If you’re a dog lover, come join us. Ohh, the fun we’ll have. Scroll ⬅️ to see our participants including: #doglovers #dogbandanas #dogaccessories #southbaydogs #redondobeach #dogdaysofsummer #familyevent #Yappyhour #rivieravillagefirstfridays #embroidery #monogrameverything @the_monogram_shoppe @rivieravillage


0💬Normal

[PAID PROMOTE GOAL CUP #4]

DANIEL WELLINGTON ORIGINAL 💯
Available Size: • 28mm
• 32mm
• 36mm
• 40mm

Available Color: Silver & Rosegold
•••••
ONLY 400.000 IDR
Get:
-Box
-Paper Box
-Needle Eject (Pin)
-Manual Book
-Warranty Card
•••••
More Information & Order:
Line@ : @gjd9088g
WA : 082141886051

#paidpromotegoalcup4 #paidpromote #paidpromotemurah #paidpromotemahasiswa

[PAID PROMOTE GOAL CUP #4] DANIEL WELLINGTON ORIGINAL 💯 Available Size: • 28mm • 32mm • 36mm • 40mm Available Color: Silver & Rosegold ••••• ONLY 400.000 IDR Get: -Box -Paper Box -Needle Eject (Pin) -Manual Book -Warranty Card ••••• More Information & Order: Line@ : @gjd9088g WA : 082141886051 #paidpromotegoalcup4 #paidpromote #paidpromotemurah #paidpromotemahasiswa


0💬Normal

4 simple rules:
#1 never go 3 days without exercise
#2 workout at least 3days a week
#3 never miss a Monday 
#4 never give up 
四個簡單的健身運動原則
1.從來沒有運動3天
2.每周至少鍛煉3天
3.從不錯過星期一
4.永不放棄

運動不是一天 也不是瘋狂每天
而是養成習慣在生活!!

4 simple rules: #1 never go 3 days without exercise #2 workout at least 3days a week #3 never miss a Monday #4 never give up 四個簡單的健身運動原則 1.從來沒有運動3天 2.每周至少鍛煉3天 3.從不錯過星期一 4.永不放棄 運動不是一天 也不是瘋狂每天 而是養成習慣在生活!!


0💬Normal

Подписывайтесь⬇
.....@muzic_xouse .
.
.
.
#бествидео#рувайн#uz_video#mad_video#best_video#i_lazovski#pikavids#golos#ptencoff#fails_day#super_zhest#shutnikoff#вайны#пранк#mens_video#camedyclub#devochki_vine#makeup#ржака#угар#лайфхак#3#4#dance_dag#приколы#9gag#video_kaif#ruvine#ru_vine#malchishki_

Подписывайтесь⬇ ..... @muzic_xouse . . . . #бествидео#рувайн #uz_video #mad_video #best_video #i_lazovski #pikavids #golos #ptencoff #fails_day #super_zhest #shutnikoff#вайны#пранк #mens_video #camedyclub #devochki_vine #makeup#ржака#угар#лайфхак #3 #4 #dance_dag#приколы #9gag #video_kaif #ruvine #ru_vine #malchishki_


1💬Normal

Most people shy away from long work hours, over nights and weekends. For us, it’s our passion and we wouldn’t have it any other way!
.
Our resident DP and Director @sam_butler88 getting the final shot from our recent overnight bar shoot.
.
.
.
.
.
.
. .  #ShotonRED #BTS #film #video #4.5k #reddigitalcamera #reddigitalcinema #videographer #videography #behindthescenes #videoproduction #videoedits #visuals #filmmaking #filmmaker #filmmakers #filmproduction #finaledit #focus #filmrmedia #production #productioncompany #colorgrading #contentcreator #cinematography #cinematographer

Most people shy away from long work hours, over nights and weekends. For us, it’s our passion and we wouldn’t have it any other way! . Our resident DP and Director @sam_butler88 getting the final shot from our recent overnight bar shoot. . . . . . . . . #ShotonRED #BTS #film #video #4.5k #reddigitalcamera #reddigitalcinema #videographer #videography #behindthescenes #videoproduction #videoedits #visuals #filmmaking #filmmaker #filmmakers #filmproduction #finaledit #focus #filmrmedia #production #productioncompany #colorgrading #contentcreator #cinematography #cinematographer


1💬Normal

🎀Девочки, здравствуйте !!
Если у Вас (или близких) жирная, проблемная или комбинированная кожа?!
💁‍♀️Тогда эта информация для Вас!
💣 *МЕГА ЦЕНЫ* на серию *

🎀Девочки, здравствуйте !! Если у Вас (или близких) жирная, проблемная или комбинированная кожа?! 💁‍♀️Тогда эта информация для Вас! 💣 *МЕГА ЦЕНЫ* на серию *"PURE SKIN"* !!! Подсушивает воспаления и матирует кожу. 💥 #1. *ГЕЛЬ ДЛЯ УМЫВАНИЯ* (150мл) Ежедневно! ОН ВЫТЯГИВАЕТ ВСЕ ЗАГРЯЗНЕНИЯ НАРУЖУ! ЧЕРНЫЕ ТОЧКИ, МАЛЕНЬКИЕ НЕВОСПАЛЕННЫЕ ПРЫЩИКИ, ВСЕ ВЫХОДИТ НАРУЖУ УЖЕ ПОСЛЕ ПЕРВОГО УМЫВЫАНИЯ! ОЧЕНЬ КРУТО! 💥 #2. *ОТШЕЛУШИВАЮЩИЙ СКРАБ* (150мл) для глубокого очищения и отшелушивания 2-3 раза в неделю. Буду рекомендовать всем и даже тому, кто думает, что кожа совершенно чистая. Безумно освежает кожу! Летом это особенно приятно. 💥 #3. *ТОНИК* (150мл) нужен ежедневно. Он хорош! Освежает, сужает поры. Кожа не блестит, но и не стянута, заметно более чистая ,черные точки уменьшились,прыщи вообще убегут в панике... После умывания обязательно протрите им лицо , удалите остатки загрязнений. Берите его вместе с гелем - ни разу не пожалеете! 💥 #4. *КРЕМ-ФЛЮИД* (50мл) Утром и вечером после тоника. Матирует кожу, будто сглаживает поры, что позволит выходить из дома без тонального крема и пудры. Подсушивает прыщики. Крем, который захотите покупать снова и снова!! 💥 #5. *МАСКА ОТ ЧЕРНЫХ ТОЧЕК* (50мл) 1-2раза в неделю и ошеломительный результат! После неё кожа посвежевшая, сияет изнутри, а черных точек словно и не было... 💥 #6. *ЭКСПРЕСС- ГЕЛЬ* точечного воздействия (6мл) Мал да удал! SOS средство, когда прыщик уже появился. Уберет за 8часов!! Вечером нанесли, утром чисто!! Если Вам нужна экстренная помощь, то это средство именно для Вас! *ВАЖНО!* *_Если у Вас проблемная кожа, используйте всю серию так как средства дополняют друг друга своим действием_* 👛Цена более чем доступна!!


0💬Normal

Mi love wapo #4

Mi love wapo #4


0💬Normal

متفاعل  24'ساعة♥️🍃 خذلك لفة بالحساب💯👇🏻👇🏻👇🏻
• . ماكرهتك بس ليتني ما عرفتك ؛/؟_#
/ 🤚💔🗣
!! #الزعيم العشق الممنوع 🇵🇸🤫!!! M💔 « #1 « #2 « #3 « #4 « #5🗣!
#السعودية 
#جماعة_الجوكر
#👑عصابة🤘النمرود👑 
#جماعة_شكسبير❌ 
#اكسبلور 
#العراق
#سوريا 
#متابعين 
#ستوري 
#الاردن
#صورة 
#فيديو 
#ميوزكلي 
#ميوزكلي_العرب 
#تركيا 
#عرب 
#الرياض 
#جدة 
#دبي 
#مشاهدات 
#6

متفاعل 24'ساعة♥️🍃 خذلك لفة بالحساب💯👇🏻👇🏻👇🏻 • . ماكرهتك بس ليتني ما عرفتك ؛/؟_# / 🤚💔🗣 !! #الزعيم العشق الممنوع 🇵🇸🤫!!! M💔 « #1 « #2 « #3 « #4 « #5🗣! #السعودية #جماعة_الجوكر #👑عصابة🤘النمرود👑 #جماعة_شكسبير❌ #اكسبلور #العراق #سوريا #متابعين #ستوري #الاردن #صورة #فيديو #ميوزكلي #ميوزكلي_العرب #تركيا #عرب #الرياض #جدة #دبي #مشاهدات #6 " #7 🔥## ؟@👤الزعيم @@# ...


2💬Normal

제목고민하는 m선배를 다독이는 점심자리. #4
그와중에 즐겁다

#제목 #어디엔가있을너
#좋은언니들과동갑분

제목고민하는 m선배를 다독이는 점심자리. #4 그와중에 즐겁다 #제목 #어디엔가있을너 #좋은언니들과동갑분


0💬Normal

農坤日常#4 農坤cp呀~💕喜歡按個讚杯#農坤 #蔡徐坤 #蔡徐坤了解一下 #蔡徐坤百无禁忌 #ikun #ninepercent #陳立農農農

農坤日常 #4 農坤cp呀~💕喜歡按個讚杯#農坤 #蔡徐坤 #蔡徐坤了解一下 #蔡徐坤百无禁忌 #ikun #ninepercent #陳立農農農


0💬Normal

Venue #4- Golden Gate Theatre in San Francisco, CA (November 26-December 23, 2018). #ktbxttheatreviews

Venue #4- Golden Gate Theatre in San Francisco, CA (November 26-December 23, 2018). #ktbxttheatreviews


0💬Normal

Homework#4

Homework #4


0💬Normal

Стратегия жизни или чем полезны коуч сессии. Пост #4

Признаки работающей стратегии — это системность,  истинность, понимания чего же хочешь и как поймёшь, что достиг желаемого. 
В хорошей стратегии присутствуют следующие компоненты:

прогнозирование будущего, 
понимание сильных сторон, концентрация на них сил и ресурсов,

четко определенные цели в виде иерархии,

связи взаимосвязанных элементов стратегии жизни, которая обеспечит стабильность,

план реализации,

фокус на своей уникальности,

отличия, которые дают преимущества,

меры по борьбе с инертностью и откатами в прошлое.

Стратегия жизни или чем полезны коуч сессии. Пост #4 Признаки работающей стратегии — это системность, истинность, понимания чего же хочешь и как поймёшь, что достиг желаемого. В хорошей стратегии присутствуют следующие компоненты: прогнозирование будущего, понимание сильных сторон, концентрация на них сил и ресурсов, четко определенные цели в виде иерархии, связи взаимосвязанных элементов стратегии жизни, которая обеспечит стабильность, план реализации, фокус на своей уникальности, отличия, которые дают преимущества, меры по борьбе с инертностью и откатами в прошлое.


0💬Normal

Loke our new backoffice star ❤️❤️❤️
•
•
•
•
•
#dream #team #backoffice #amazing #family #stepbystep #summer #season #walliserhof #zermatt #4 #generation #love #passion #little #star

Loke our new backoffice star ❤️❤️❤️ • • • • • #dream #team #backoffice #amazing #family #stepbystep #summer #season #walliserhof #zermatt #4 #generation #love #passion #little #star


0💬Normal

what should i do to it!?🤔 #4.0 #mustang #08stang

what should i do to it!?🤔 #4.0 #mustang #08stang


0💬Normal

The POWER in this photo. Ugh😫💗
@taylorswift @taylornation

The POWER in this photo. Ugh😫💗 @taylorswift @taylornation


1💬Normal

Quick lil shoutout to the homies  floater fam -  short shorts fam

Quick lil shoutout to the homies floater fam - short shorts fam


37💬Normal

Баршанызга салем✋🏻. Касиетти Рамазан айы Мубарак болсын. Тилеген дуга ниеттериниз,устаган Оразаларыныз кабыл болсын. 🤲🏻💐. Осы касиетти айда менин КЫЗГАЛДАГЫМ-АИДАМ❤️1- жаска келип жатыр. Осы кишкентай НАЗИГИМНИН Туган кунине жане 1-Маусым булдиршиндерди коргау кунине орай мен сиздерге КОНКУРС жариялайын деп шештим. 😊Фотодагы 1-1,5жас аралыгындагы казакша камзол сыйлыкка аттанады. Еки жакты!!туймесимен. Турецкий бархат матасымен таза хб матадан тигилген мына кажекей сиздин Ханшайымынызга буйыруы мумкин. 🥰🥰🥰Конкурска катысу ушин келеси талаптарды орындау кажет;
_____________________________________________________
⚜️ @artline_almaty -паракшасына тиркелу ⚜️Сонгы 5 фотога ❤️- басу. ⚜️Осы фотоны скрин немесе репост жасап оз паракшанызга жуктеу (БИЗДИ БЕЛГИЛЕУ!!!!) ⚜️Осы сурет астына 3 досынызды белгилеп «КАТЫСАМЫН»-деп жазу. 
_____________________________________________________
Байкау натижеси 1-маусым. Балаларды коргау кунинде (генератор случайных чисел) программасы аркылы белгили болады. Барлыгынызга саттилик. Ал кеттик🌺🌺🌺🌺🌺
⬇️⬇️⬇️

Баршанызга салем✋🏻. Касиетти Рамазан айы Мубарак болсын. Тилеген дуга ниеттериниз,устаган Оразаларыныз кабыл болсын. 🤲🏻💐. Осы касиетти айда менин КЫЗГАЛДАГЫМ-АИДАМ❤️1- жаска келип жатыр. Осы кишкентай НАЗИГИМНИН Туган кунине жане 1-Маусым булдиршиндерди коргау кунине орай мен сиздерге КОНКУРС жариялайын деп шештим. 😊Фотодагы 1-1,5жас аралыгындагы казакша камзол сыйлыкка аттанады. Еки жакты!!туймесимен. Турецкий бархат матасымен таза хб матадан тигилген мына кажекей сиздин Ханшайымынызга буйыруы мумкин. 🥰🥰🥰Конкурска катысу ушин келеси талаптарды орындау кажет; _____________________________________________________ ⚜️ @artline_almaty -паракшасына тиркелу ⚜️Сонгы 5 фотога ❤️- басу. ⚜️Осы фотоны скрин немесе репост жасап оз паракшанызга жуктеу (БИЗДИ БЕЛГИЛЕУ!!!!) ⚜️Осы сурет астына 3 досынызды белгилеп «КАТЫСАМЫН»-деп жазу. _____________________________________________________ Байкау натижеси 1-маусым. Балаларды коргау кунинде (генератор случайных чисел) программасы аркылы белгили болады. Барлыгынызга саттилик. Ал кеттик🌺🌺🌺🌺🌺 ⬇️⬇️⬇️


16💬Normal

Panda taka mała a tak wiele może... Nikt by nie przypuszczał że przewiezie 4 duże górskie rowery... #rodzlukjust #abarth #wstroneslonca #4AcesTeam #panda #fiatpandaclub #fiatpanda #4×4 #barnfind #barnfinds

#rower #rowerowo #unibike #wycieczka #wycieczkarowerowa 
#ekstrata #syntatusia 
#papowotorunskie #papowotoruńskie

Panda taka mała a tak wiele może... Nikt by nie przypuszczał że przewiezie 4 duże górskie rowery... #rodzlukjust #abarth #wstroneslonca #4AcesTeam #panda #fiatpandaclub #fiatpanda #4×4 #barnfind #barnfinds #rower #rowerowo #unibike #wycieczka #wycieczkarowerowa #ekstrata #syntatusia #papowotorunskie #papowotoruńskie


0💬Normal

#4
비따위가 날 막을소냐ㅡㅡㅋㅋㅋ
비 오면 차박하믄되지롱ㅋㅋ
낚시아저씨 언제가?
생선구이 먹고싶다고요..비안맞는 명당자리 독차지하지 말라고요..
배고파서 일단 먼저 딴거 묵자
맛있게 먹은 #막걸리 중에 #산양막걸리 
#생선구이 먹고싶다고요..
#옥돔 이 기다리고있다고요.. #백패킹#백패커#차박#여행자#바보돌티는여행자

#4 비따위가 날 막을소냐ㅡㅡㅋㅋㅋ 비 오면 차박하믄되지롱ㅋㅋ 낚시아저씨 언제가? 생선구이 먹고싶다고요..비안맞는 명당자리 독차지하지 말라고요.. 배고파서 일단 먼저 딴거 묵자 맛있게 먹은 #막걸리 중에 #산양막걸리 #생선구이 먹고싶다고요.. #옥돔 이 기다리고있다고요.. #백패킹#백패커#차박#여행자#바보돌티는여행자


8💬Normal

#4 день - Гуляли
^
Гуляли так, что порвали три баяна и ещё одну гормонь 🎶 🥳
^
Мало, что ели, т.к. все надоело - холодец оставили на завтра 😋
^
Сходили с дочкой младшей в кино 🍿
^
Вечером, посмотрел фильм 🎥 «Вечера на хуторе близ Диканьки», аж 1961 годы выпуска 🎞
^
01:30 💤💤💤💤💤
_____________
#баян #гармошка #деревня #гуляем #холодец #новыйгод #новыйгод2019 #питер #россия #сновымгодом #зима #newyear #petersburg #russia #life #instagram #подарки  #гуляли #3января #утро #morning #спать #улыбка #smile #мойдень #мечтысбываются #отдыхаем #accordion #walk

#4 день - Гуляли ^ Гуляли так, что порвали три баяна и ещё одну гормонь 🎶 🥳 ^ Мало, что ели, т.к. все надоело - холодец оставили на завтра 😋 ^ Сходили с дочкой младшей в кино 🍿 ^ Вечером, посмотрел фильм 🎥 «Вечера на хуторе близ Диканьки», аж 1961 годы выпуска 🎞 ^ 01:30 💤💤💤💤💤 _____________ #баян #гармошка #деревня #гуляем #холодец #новыйгод #новыйгод2019 #питер #россия #сновымгодом #зима #newyear #petersburg #russia #life #instagram #подарки #гуляли #3января #утро #morning #спать #улыбка #smile #мойдень #мечтысбываются #отдыхаем #accordion #walk


14💬Normal

#高校サッカー
#選手権
#4
#サッカー
#soccer

#高校サッカー #選手権 #4 #サッカー #soccer


0💬Normal

Next Page